Thursday, March 1, 2018

The power of teams

Walaupun aku define diri aku sebagai seorang yang 'lone ranger', tapi aku sangat meminati filem-filem yang berkonsepkan 'team' atau pasukan. Maksud aku, filem yang menampilkan ramai individu sebagai watak utama😃 

Tak kira apa genre sekalipun - superhero, animasi, action, thriller, muzikal, komedi, parody....Apa saja. Bukan apa, saja seronok tengok geng ramai-ramai ni. Meriah!

Ni aku tepek gambar pasukan-pasukan dalam filem yang aku minat. Check it out!

Pasukan superhero

Avengers

Big Hero 6

Fantastic Four

Guardians of The Galaxy

Justice League

Power Rangers

Suicide Squad

Teenage Mutant Ninja Turtle

X-Men

Pasukan dari genre movie lain

Fast and Furious

Transformers

Pitch Perfect

Ghosbusters

Apa pula team kegemaran korang? Hehe

No comments:

#themovie: Raya and The Last Dragon (2021)

Genre: Animated, fantasy, action Sinopsis: Kumandra adalah sebuah negara di mana manusia hidup di samping naga sakti yg dipimpin naga 5 b...