Tuesday, March 14, 2017

Beauty and the Beast

Finally filem ni dah diluluskan untuk tayangan walaupun belum dapat tarikh lagi. Yes! Aku tak peduli sama ada ini marketing strategy ke apa ke yang penting aku akan pergi menontonnya. Aku penggemar produk-produk Disney sejak kecik lagi kot! Mana boleh ketinggalan? 😆 


Orang nak cakap apa, kritik apapun tentang Disney dan produknya, cakaplah. Aku sikit pun tak peduli. Malah fairytales versi Disney adalah salah satu perkara@minat aku yang banyak memotivasi dan menginspirasikan hidup aku, menghiburkan aku waktu aku bersedih dan membantu aku move on dari kekecewaan. Ambik yang positif aje dahlah, yang nak kaji sampai kaitkan dengan segala tuk nenek teori itu ini tu apahal?

Moana dajjal la, BATB ada gay la...cerita Melayu yang tak habis-habis dengan bohsia, gangster, rempit, dukun ilmu hitam, perampas laki/bini/tunang/kekasih orang segala bagai tu apa hal pulak?

Marah ni...marah....😠

No comments:

#themovie: Raya and The Last Dragon (2021)

Genre: Animated, fantasy, action Sinopsis: Kumandra adalah sebuah negara di mana manusia hidup di samping naga sakti yg dipimpin naga 5 b...