Monday, September 6, 2021

'Kehilangan' selama 3 tahun :P

Fuh.....tiga tahun aku tinggalkan blog ni. Baru bulan Jun 2021 teringat balik yang aku pernah mengarang kat sini. Itu pun sebab dah terlalu bosan melihat suasana di facebook (dan socmed yang lain). Sana-sini orang bergaduh, bertekak pasal macam-macam isu. Aku nak post gambar pun rasa tak syok. Ermmm

Mungkin satu je sebab aku masih bertahan kat facebook tu ialah aku sayang movie reviews aku 😩 Tengok lah..slow-slow aku nak move ke blog ni untuk movie reviews.

OK lah, nak draft satu-persatu tentang apa yang berlaku dalam tempoh 3 tahun aku 'hilang' dari blog ni. Tungguuu 😁

No comments:

#themovie: Raya and The Last Dragon (2021)

Genre: Animated, fantasy, action Sinopsis: Kumandra adalah sebuah negara di mana manusia hidup di samping naga sakti yg dipimpin naga 5 b...